Blog Advier
Home  /  Evenementenverkeer • Mobiliteit • spitsmijden  /  Advier wint aanbesteding Marktplaats voor Mobiliteit Antwerpen
14 april 2017

Advier wint aanbesteding Marktplaats voor Mobiliteit Antwerpen

Written by Minze Walvius
Evenementenverkeer, Mobiliteit, spitsmijden Leave a Comment

Door de vele (geplande) wegenwerken dreigt de stad Antwerpen steeds moeilijker bereikbaar te worden. Het stadsbestuur wil de te verwachten verkeersproblemen onder andere proberen te counteren via drie speciaal ontwikkelde smartphone-apps.

Waar veel apps stoppen aan de voordeur of op het parkeerterrein, leidt SNAPP de gebruiker tot aan de stoel. Deze app is speciaal gericht op de locatie en kan zo accurate informatie bieden. Bijvoorbeeld voor ziekenhuizen, cultuurcentra, evenementlocaties en restaurants kan dit een handige service zijn. Maar vanzelfsprekend is de APP ook nuttig voor werknemers en werkgevers. Reizigers kunnen de totale duur van hun reis en de route ter plaatse beter inschatten: hoe lang duurt het nog van bus- of tramhalte of het parkeerterrein tot in de vergaderzaal van dat grote conferentiecentrum?

Advier heeft samen ingeschreven met Localyse; Google for work partner

Deel dit bericht
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Share on LinkedIn
Minze Walvius
Connect on Linkedin

Projectontwikkelaar | Ondernemer | Mobiliteit | Adviseur | Bereikbaarheid

 Previous Article Excursie: 15 jaar autodelen. Toen, nu en straks
Next Article   SeaBubbles de uber van de watertaxi’s

Related Posts

  • Spitsmijden samen met bewoners – case Arnhem

    16 februari 2018
  • SeaBubbles de uber van de watertaxi’s

    21 april 2017
  • Evenementenverkeer als inspiratiebron voor gastvrijheid

    8 december 2016

Leave a Reply

Reactie annuleren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populaire berichten

  • MobiPunten Bremen besparen stad €100 miljoen Friso Metz 11 mei 2018
  • Publiekstrekkers en overheid Utrecht – samen aan de slag met gastvrije bereikbaarheid Jeroen Beelen 12 september 2018

Categorieën

  • autodelen
  • Beter Benutten
  • biz
  • Citymarketing
  • deeleconomie
  • E-vervoer
  • Evenementenverkeer
  • fiets
  • fietscampagne
  • Gastvrij bereikbaar
  • gedrag
  • Geen categorie
  • iBeacons
  • Innovatie
  • kennis
  • MaaS
  • Mobiliteit
  • openbaar vervoer
  • Seabubbles
  • SHARE-North
  • Social Boat Club
  • spitsmijden
  • wayfinding

Ontvang updates per e-mail

Social Media

  • Connect on Twitter
  • Connect on LinkedIn
© Copyright 2018. Advier